roast på Bernssssss

kom nyss hem från mys hos A. har verkligen pluggat mer eller mindre hela jävla dagen så jag känner mig totalt matt och tråkig. slänger upp lite helg-bilder så blir både ni och jag gladare. jag lekte lite i provhytten. en rolig grej som hände idag var att jag fick ett sms från en tjej från london som jag träffade i samsun i somras. skitkul att hon hörde av sig, faktiskt! messade lite fram och tillbaka. nu dog min telefon och jag hittar inte min laddare. gaaash! imorgon blir det uppe med tuppen för en heldag i skolan. nu roast på berns, sjuktbra! btw, kolla in min snygga persika matta







Kommentarer
Postat av: mallan

ååh! du köpte mattan! superfin! :)

2009-09-29 @ 08:30:27
Postat av: Sassy

Snygg jacka!

2009-09-30 @ 08:52:02
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0