så jäääääävla typiskt

cykelhistorian blev kort. det visade sig nämligen att den var stulen så en liten kvinna kutade efter mig och ville ha tillbaka den. fyfaaaaaan vad långsökt. jag som var så himla nöjd och glad. vilken otur! men vafan ska man göra då? det var ju synd om henne, men det är egentligen inte mitt problem. jag är bara jävligt snäll idag. Blev skitsur och lilla damen med cykeln tog min glädje och stolthet. resultatet av eftermiddagen blev en skittrött deniz. Nu blire min vän spikmatta och lilla al-fadji på p3. kanske kan bli lite gladare efter det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

men visst är den finfin! Är du intresserad så borde du hugga en direkt! det var en sån tröja butikerna inte fick in så många av (jobbar på gina!). Jag är supernöjd och blir glad när jag ser den i klädkammaren, men har fortfarande inte använt den. Kanske nu på lördag när jag jobbar..

spikmatta alltså, är du botad från alla krämpor?!

2009-09-24 @ 20:07:26
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Lisa

oh yes, det är kul å jobba på gina, men det är sjuuukt slitigt! är glad att jag bara jobbar extra nu när jag pluggar. jag var heltidare förr, jobbigt!

spikmattan, typ vad hjälper den emot? jag har hört massa uttalanden och artiklar om att den BOTAR vad som helst. typ, jag har en kornisk magsjukdom. väldigt vanlig, IBS men jag har den BIG TIME! tänkte om den hjälper med blodcirkulationen och tarmverksamheten vore jag kanonnöjd! hur hjälper den dig?

2009-09-24 @ 22:37:04
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0