TGIF

Ja, det kan man tycka. Äntligen helg! Helg-feelingen intar sig, men har jättemycket att göra i istället. Mina klasskamrater kan kombinera fest och studier, men det är inte min starka sida. Faktiskt. Jag är som en pensionär nu, skittrött av all politiskteori, men fan det är kul och jag känner mig smart. Snart klar med skrivandet för i eftermiddag iallafall. Har bilen här uppe i en vecka, så jag ska försöka orka åka ut till icamaxi och shoppa käk. För övrigt är jag skitsnygg idag och lyssnar på Flo-rida och skakar rumpan i paljettshorts, a´la bitny spears. Lite fredags-glam måste man ju unna sig.

http://evilbeetgossip.film.com/wp-content/uploads/2007/10/britney_vma.jpg

over and out!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0