what goes around

Sitter i min ensamhet och funderar på saker. Jag tror inte att jag har riktigt hunnit "smälta" att jag verkligen bor här. Det känns egentligen helt okej, förutom att jag vill att mina vänner och familj ska vara omkring mig nu med. Man ska verkligen uppskatta det man har och inte ta människor och nära och kära för givet. Så nu ska jag börja leva mitt dygdiga liv som kommer leda mig till lycka i framtiden. Studierna ska tas på allvar, annars blir det ingen diplomat av mig. Här på bloggen kan jag vara skitprovocerande och jävlas, men grejen är den att man får ta all läsning med en nypa salt. Jag är inte ute efter ett mål med mitt skrivande, tycker bara att det är skönt att få göra det. Var ute och gick tidigare idag efter att s och c åkt vidare hemåt efter en fin helg. Skönt att promenera omkring ibland. Nu ringer det.

malin ringde på dörren. vi går nu.
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0