i got a thing for rings.

beroende. en last. allt började med att jag befann mig på marknad utanför mitt hus i turkiet, förra sommaren. bland alla tesorter och handknutna mattor så fanns ett bord med hundratals ringar, för typ 5 spänn styck. fantastiskt! de flesta mina ringar är därifrån. igår köpte jag två nya efter jobbet i gallerian. vi känner oss som en enda stor familj. harry winston diamantringen är alltid på. more is more! annars, nyvaknad, nydrömmen med fantastiska drömmar. dusch, kaffe, möte. plugg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; kan man ju kallare!

2010-04-01 @ 10:48:23
URL: http://kkump.blogg.se/
Postat av: kärleksmian

det ser ut som ett picka-boo-ollon.. den där :) hentai (pervers)

2010-04-01 @ 14:02:17
Postat av: C

2 saker!

1 jag hyllar dina ringar ;D

2 jag dissar mange schmidts nya låt!



love u

2010-04-01 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0