17.38

jag somnade närmare 4 i natt, detta utmärker sig i en skepnad av feber och klimakteriet-känslor. men det gör inget, för jag ska få finbesök i veckan av en fin vän från ett annat land. igår var det barnbidrag vilket innebär att jag har jobbat på ett dagis de senaste dagarna. visst, vissa kids är ju charmiga men efter en helg tar jag mig rätten att klaga. sometimes när jag sitter och kissar på jobbet, så sneglar jag upp på en liten lapp som säger åt mig att vara glad. då känns det genast mycket bättre. hehe. nu är det nog dags för dagens första intag av mat och dryck.


Kommentarer
Postat av: Fanny

du är sååå fin! snygging!



Kanske vi skulle slå till på vin mys nånkväll? Tycker jag :)

2010-08-21 @ 19:51:53
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0