khao san road

tillbaka dar allt borjade. befinner mig pa jordens mest befolkade gata, tillbaka i bangkok for att sedan resa tillbaka till sno och morker. har ater man garna insekter tillsammans med en chang och studerar manniskor utan dess like. for ovrigt bestod turistbefolkningen av australienare och svenskar. svenskarna maste procentuellt sett vara varldens mest resebenagna folk. daligt vader har vi de senaste dagarna, vilket innebar att jag ar obrun. allmant ar jag fortjust i asien, det ar jag. ill be back.

Kommentarer
Postat av: mallan

inte bara mörker. JAG är ju här. hihi.

2010-12-08 @ 17:56:18
URL: http://krutakuten.blogspot.com/
Postat av: S

Saknar dig gris..

2010-12-09 @ 14:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0