höhö torsdag

tentan skrevs och var skittråkig och himla svår. detta elände firades med vänner på tant anci & fröken sara. mysigt fik med söta killar som jobbar among andra tanter. kul kombo! lite stan och window-shopping. vårnyheterna kommer in nu vänner! lilla amanda bestämde sig för tatuering. tuva och jag peppade. kommer bli jättefint.

har mest chillat, pumpat musik och loadat här på kvällskvisten. rätt skönt att kursen statsvetenskap A är done. mina första 30 hp liksom. konflikthantering och fred i tredjevärlden nästa. fett kul! (på riktigt).





tidigare bilder från gamla anci.
ett bland s-valls hundra orginella favvo-hak

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja jag tänkte väl. fast först var jag tvungen att tänka till: har jag fikat idag? sen kom jag på att det hade jag ju inte, och sen såg jag texten under bilderna. då föll poletten ner. tjoho!



ja, temakursen verkar fett med kul

2010-01-14 @ 23:27:36
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0