kärleksförklaring.

jag brunchar på uteserveringar och dricker kaffe längs bosporen. människor är bohema och målar tavlor på gatorna. en del glider omkring i lamborghinis. min skola kan lika väl vara hogwarts med sina idylliska trädgårdar och storslagna torn. färjor som går mellan europa och asien. en stad som erbjuder ting man inte visste man kunde älska. den här staden vlll inte somna. jag trivs som fisken i vattnet. däremot är mitt boende under all kritik. därför byter jag till stor lya om ett par veckor. tills dess finns jag på hotell med fransk balkong. peace.
 


Kommentarer
Postat av: tuva

låter helt underbart! :) happy V-day! puss.

2011-02-14 @ 20:13:49
Postat av: Fanny

du inspirerar mig!

2011-02-15 @ 11:26:54
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: mallan

hihi lilla katten

2011-02-15 @ 12:10:01
URL: http://malinericson.tumblr.com
Postat av: sandra

tja babe. fan vad allt later najs. hur lange stannar du i denna stad? kanske jag tittar forbi i var?

2011-02-18 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0