hello fellow people

på min morgonpromenad i solen hittade jag en trevlig marknad. en riktig turkisk sådan. slutade med att jag kom hem med oliver, fetaost, jordgubbar och bönor. det resulterade i jordgubbsfrulle.
gick på föreläsning som skulle vara på engelska, men eftersom jag var ända utländska barnet, röstade samtliga över mig. var språkröstningen ens ett alternativ? jag har ansträng mig i tre timmar och lyssnat på konflikthantering. turkiet: regler till för att brytas delux. på starbucks nu.

Kommentarer
Postat av: carl

exotisk tjej, som vanligt! :-) hoppas du har det gott där nere.

2011-03-04 @ 18:40:09
Postat av: mor och lillebror

Hej gumman när jag ser bilden med jordgubben tänker jag på Tällberg våran Härbre och regn,god mat.

kram mor

2011-03-04 @ 23:25:55
Postat av: mi

poor thing. men jordgubben ser god ut :)

2011-03-05 @ 13:48:02
URL: http://mibah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0