killnamn?

skulle hämta ut ett paket på posten. killen i kassan tog mitt leg och började leta. tog himla lång tid och han gick fram och tillbaka. han kom till mig och sa "men det här är inte ditt leg". jo, sa jag. "det är jag på bilden??!" "men deniz är ett pojknamn???" "nej, uppenbarligen inte..?" efter våran lilla diskussion gick han med på att överlämna paketet till mig. sen tyckte han att det var jätteroligt att jag var från ett annat land för jag såg ju "sååååå svensk ut". fick en hel kexchoklad i gåva. hela situationen var väldigt konstig.

Kommentarer
Postat av: Linn

"jak trodde du va en killeh!" hahahahahaha

2012-01-29 @ 23:07:18
Postat av: m

LOOOOOOOL rolf, lol.

Kunde han inte bara varit en normal svennepostis och trott att du heter denice?! :D

Fett med chokladkex.

2012-01-30 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0