klagis

jag är UTMATTAD. jobbhelg som pågår med långa dagar och en ständig folkmassa i butiken som i hög grad berör brandsäkerheten i allmänhet. vi har längre inga vakter utanför butiken eftersom vi antog att det skulle "lugna ned sig". men inte. som en följd av alla människor finns heller ingen syretillgång och personalen svettas konstant. eller i alla fall jag. sovmorgon idag, rocky och jag tar en prommis längs tantolunden, rockets favvo. har praktik om typ två veckor, ännu ingen praktikplats. *kUuUuLiIisSS*

Kommentarer
Postat av: sandra

Nä deniz. Vi bor i samma captial (med spanskt uttal) och vi har fortfarande inte sett varandra.

2013-04-07 @ 20:15:57
URL: http://semeli.blogg.se
Postat av: sandra

JA jueves (torsdag på spanska). jag har seminarium 10-12 och börjar jobba 15, så vad sägs om något där emellan?

2013-04-09 @ 10:21:39
URL: http://semeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0